Gold Zanzibar

Byliśmy - polecamy

46 427 zł/os. Best Reisen Exotic
Kraków / 12:50
i
nd. 31.03 - nd. 14.04.2024
15 dni / 12 nocy
Dorośli: 2, dzieci: 0
All inclusive
deluxe ocean view
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj wstępnie Kup on-line

UDOGODNIENIA

Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sporty wodne, Sport, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Wellness, Darmowe WiFi

Naszym zdaniem
Komfortowy hotel harmonijnie wkomponowany w tropikalny krajobraz. Kameralna atmosfera, stylowe wnętrza, oryginalne spa, 72 pokoje w regionalnym stylu z werandami. Idealne miejsce na romantyczne wakacje.
Położenie
Na północno-zachodnim wybrzeżu Zanzibaru (część wyspy, gdzie najrzadziej występują wodorosty na plaży, tu najpiękniejsze zachody słońca!), przy piaszczystej plaży w Kendwa, 55 km od lotniska.
Wyposażenie
Elegancka recepcja, restauracja główna Kilimanjaro w budynku stylizowanym na afrykańską chatę (bufety tematyczne), Sultan Bar przy restauracji głównej, elegancka restauracja a'la carte przy plaży (specjalność: owoce morza i ryby), bar przy plaży, sala konferencyjna, sklepiki, punkt informacji turystycznej, bezpłatne Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, pralnia, room-service. 
Pokoje
Obszerne, eleganckie sypialnie z częścią wypoczynku dziennego urządzone w regionalnym stylu. Ciepła kolorystyka, lokalne motywy, drewniane meble i eleganckie moskitiery. Wyposażenie: taras lub balkon, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, łazienka z wanną, kabiną prysznicową i suszarką, oddzielne WC, telewizor LCD TV sat, telefon, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, Wi-Fi.    
Deluxe garden view - ok. 70 m2 usytuowane na parterze, widok na tropikalny ogród. 
Deluxe ocean view - ok. 70 m2 usytuowane na parterze lub pierwszym piętrze, widok na ocean.
Beach Suite - ok 90 m2 bezpośrednio przy plaży; sypialnia, pokój dzienny, łazienka z wanną, kabiną prysznicową i suszarką, oddzielne WC, LCD TV sat, telefon, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łącza Wi- Fi, ekspres do kawy (na życzenie), taras z widokiem na ocean.  
Beach Suite with Pavilion - ok 90 m2 bezpośrednio przy plaży; sypialnia, pokój dzienny, łazienka z wanną, kabiną prysznicową i suszarką, oddzielne WC, LCD TV sat, telefon, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łącza Wi- Fi, ekspres do kawy (na życzenie), przed wejściem elegancki pawilon relaksacyjny, widok na ocean. 




Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00.
 
Wyżywienie
HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje płatne.
FB - śniadania, lunche i kolacje, napoje płatne.
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów w restauracji głównej, woda, wyznaczone napoje bezalkoholowe, koktajle, kawa po amerykańsku, espresso, cappuccino, herbata, lokalne piwo i wino stołowe, podwieczorek, minibar, 25% zniżki w restauracji a'la carte. Płatne: dania i napoje nieujęte w pakiecie all inclusive, alkohole marki i premium i wina.  
Formuła all inclusive obowiązuje od godz. 10.00 do 23.00
24.12.23 i 31.12.23 - w cenie kolacja bożonarodzeniowa i sylwestrowa
Sport i rozrywka
Duży basen o nieregularnym kształcie z hydromasażem i tarasem słonecznym przy plaży, okazjonalnie muzyka na żywo. W hotelu działa centrum wellness, świetnie zaprojektowane w formie malutkiej wioski, częściowo na świeżym powietrzu; masaże i terapie oraz zabiegi kosmetyczne oparte na organicznych kosmetykach,  siłownia. W pobliżu znajduje się centrum sportów wodnych, które oferuje m.in. nurkowanie powierzchniowe i głębinowe, rejsy katamaranem, pływanie kajakiem, rejsy, nocne połowy.
Dla dzieci
Wydzielona część dla dzieci w basenie, odpłatna opiekunka. 
COVID-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.
Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

LISTA KALENDARZ
Zmień widok
Wyjazd od
Powrót przed
Wyjazd z
Ilość dni
Wyżywienie
Dorośli
Dzieci

Ten hotel nie posiada jeszcze żadnych opinii.

#

Zostaw numer telefonu - oddzwonimy!

Proszę czekać ...